Jak dobře komunikovat? Přednáška o značce s Darinou a Karlem
Přemýšleli jste někdy nad tím, že když vidíte jen kombinaci barev, že vám to hned připomene nějakou značku? A slyšeli jste někdy termín vizuální smog? Když vidíte spoustu nevzhledných cedulí různého tvaru, písma, barev, stáří například na jedné budově, pasáži, náměstí...
O tom všem jsme se bavili na workshopu "Jak dobře komunikovat značku" s naší členkou, grafičkou i lektorkou Darinou Fiala ze studiospolu. Darča je zároveň autorkou našeho nového podnikavkového vizuálu a nedávno byla zvolena mezi top10 živnostníků Pardubického kraje 2020. Řešili jsme, jaké logo má šanci na úspěch, na zapsání ochranné známky, kdy je čas na změnu vizuálního stylu a loga firmy (rebranding) a sdíleli dobré příklady z praxe.
Také jsme si s Karlem Drašnarem povídali o výhodách BrandCloud.pro jak využívat ve firmě tuto službu pro své partnery i zaměstnance, abychom se vyhnuli tomu, že nevíme, která verze je aktuální a kde je co k nalezení a nemuseli posílat data emailem či jinými pomalými způsoby.
Děkujeme a těšíme se na další inspirativní setkání.